2 september 2012

# 699

Bara två inlägg till så har det blivit 700 inlägg här på blogger. Det blir ursäkten för att skriva några rader till. Här kommer det, här slutar det, här rundar jag av - nu börjar något nytt, startar om något i livet igen,  en av mina bästa grenar. Lite avslappnat och lite nonchalant med ett överfyllt hjärta som skrattar och en hjärna som har roligt och får jobba. En mantra som jag följer nu fullt ut. Mantrat ger och skapar engagemang och energi i mig, en massa energi på gränsen till okontrollerbar, men bra energi. Längtar efter kärleken till en kvinna och att bryta singellivet. Kärleken jag vill gå in i ska vara på riktigt, inte bara attraktion och sex, behöver mer. Oundvikligen är det hjärta och hjärna där också, en relation där hjärtat får skratta och hjärnan får jobba och ha roligt, där attraktion är ömsesidig, jämställdhet en nödvändighet, där två kan mötas i en relation, där sex är himmelskt. Enkelt eller hur!

Hjärta och hjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar