29 januari 2011

Den här håven funkar inte!

Försöker mig på att inleda en relationsdans genom Facebook, lura med mig "lejoninnan" in i en dans. Vi har sett varandra i verkligheten, lite in i. Framgången är odefinierad. Hon är själv ute på jakt. Kollisionsjakt? Ibland springer vi in i den där personen som vi ser mer hos. Den här lejoninnan är vacker, söt, snabb och intelligent. Ett långt ögonkast till henne, i ögonen ner i hjärtat, och tillbaka. Tankar som snabbt slingrar sig innan jag sagt "hej". Eller vi sa inte hej där, utan på FB. Attraktion - smack där satt den.

Några säger att jag är bra här och nu (fysiskt) på att inleda relationsdans. Lite för bra, sämre på att fullfölja. Det finns bra exempel - vi gick hela vägen. Nu är vi vänner, på egen begäran. Ska justera mitt sätt att inleda många och slutföra ingen. Till att, inleda få och slutföra en relation. Ska bara hitta rätt verktyg, rätt håv! Eller bara bestämma mig (för att).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar