18 maj 2012

Jag står framför det som ska komma, det som är sen!

Sex är inte så viktigt eller hur. Inte sex utan kärlek iallafall. Jag är väl en person som behöver kärlek för att sex ska fungera bra och ge extra. Behöver älska eller minst vara kär i den jag sex med annars känns det meningslöst. En egen ensamhet men en kvinna! Nä passion och attraktion är det som behövs. Att hångla upp varandra ordentligt att ta på och i varandra. Vara nära och tillåta varandra varandra. Att ge tid till varandra.

Börjar bli så där vårdesperat igen, men ska vänta, vänta lite till, så blir det rätt, ge mig tid. Inga dejtingsajter, inget trams, vänta så kanske det blir mer rätt. Vänta in mig själv, så jag inte springer vidare - utan att ge mig själv en paus mellan tankarna för att kunna känna efter. Jo så blir det!

Tränade idag igen, nästan 2 månader sedan sist, ok har sprungit ett par gånger och det gick bara ok - hosta från lungorna bara. Skillanden idag var att lungsäcken verkar helt ok igen, ingen hosta inget rosslande. Enormt skön känsla. Kroppen kickade igång orimligt mycket - gick omkring i ett rus efteråt. Cyklade förbi Konsthallen och slängde ett öga på deras solvarmavägg. Underutnyttjad av många och definitivt inte nyttjad av mig och någon. Desperado, kanske! Men vill oavsett hångla mot solvarmvägg med livets kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar