7 maj 2012

sömnlös i Malmö

Lite sömnlös i Malmö. Mycket som snurrar i huvudet - det där med förändringar i livet som jag planerar och genomför. Som att jobba på en ny plattform och med nya mål och utmaningar, den som Göran och Gordon var så övertygade om, att leda många. Det blir ett stort gäng att leda, 100 medarbetare. Det ska bli kul och utmanande.

Sen det där med pengar, klart att jag alltid skulle vilja ha mer, men det räcker knappt just nu.

Sen det där med tjejer, förvirrande. Äh, heltenkelt och oavsiktligt "det snurrar i min skalle". Det blir inte bättre för att det är superfullmåne! Skulle vilja gömma mig lite, gömma mig nära. Gömma mig och stanna nära hela natten tills det blev dags vakna. Innanför dina kläder mot din kropp.


















Godnatt/ Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar