9 juni 2011

Cheers

Nära, nära vänner. Är glad att jag har ett par nära gamla vänner från åren i Stockholm, vänner som jag känt hela livet. Har också vänner som jag lärt känna senare, mer i nutid. Gott och blandat, väldigt bra.

Några av vännerna bildar en kärna, är närmare, närmare det jag känner och vill. Men som också förstår mig, vad jag tänker, hur jag reagerar. Sen är dom ärliga, ärliga rakt igenom. Roliga som...

Sen finns det vänner som försvunnit ut, fasats ut. Naturligt och av olika anledningar. Mitt liv har förändrats, relationen har förändrats, deras liv eller förutsättningar har förändrats. Ibland hittar vi tillbaka till varandra. Ibland finns vänskapen inte kvar. Enkelt, tråkigt men en realitet.

Vänskap bygger jag genom förtroende och ärlighet, att vara trevlig och artig. Lyssna och berätta - dela med mig av mig själv.

Måste säga att jag verkligen uppskattar mina vänner! Tack för att ni finns och är så jävla bra!


Cheers them song! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar