7 februari 2015

Det fina med kråksången

Lördagmorgon med kråksång i parken utanför mitt sovrumsfönster. Legat vaken i sängen men datorn i knäet och skrivit av mig lite, surfat runt, drömt. Känner mig sådär needy, sexsug, lejonhanne sug. Vet hur det gick sist jag hade det sugen så jag håller mig på mattan och fixar det med egen ömhet i duschen.
Behöver kärlek, jag ska inte trassla in mig i relationer som mer eller mindre bara är sex. Meningslöst.
När kärlek och på riktigt situationer leder den riktiga relationen. När vi passar ihop, helt felfritt.  När vi kan vara närmaste bästa vänner, diskutera som man och hustru, leka obehindrat som barn och ömt skydda och vårda varandra. Ska bara leta upp dig.
Skivstångintervall pass funkar som subsitut, ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar