11 april 2011

Fullständigt liksom föll bakåt

Mitt bland alla, alla som hängde, stod och väntade på pass och medlemskort. Där var hon. Jag kallar henne "hon" för att hon "är", jag blev fullständigt tagen, betagen. Till skillnad från tidigare mer bara intresserad.

Hon är underbart underbar - smart, vacker, feminin, snabb, mycket kvinna, stark, intelligent, och... Enkelt och vackert.

Även fast det är länge sedan jag träffade henne, eller såg henne. Nu känner jag henne faktisk bättre än tidigare. Och även fast vi inte pratades vid idag som vi gjort ett par gånger förrut så är den här känslan och tanken annorlunda idag än tidigare - jag är betagen i henne, inte i tanken på att vara betagen. Stor skillnad. Så fullständigt i tanken, kidnappad och bortrövad av "hon".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar