22 april 2011

När det är vår

När det är vår blir det väldigt enkelt i min hjärna. Kanske enkelspårigt, så där som ett mönster och det slår aldrig fel.

Ska ha

Sen finns det där som jag har och gör, men inte gör tillräckligt ofta, ibland längtar jag så otroligt mycket efter att göra mer oftare. Vill tillägga att jag bär på en dröm att göra det på Hawaii, andra förutsättningar och att det var där det började. En gammal tanke som finns sedan länge, länge.

Höllviken, Klagshamn eller Hawaii? Eller, frågan är med eller utan våtdräkt.
Höllviken, Klagshamn eller Hawaii? Eller den stora frågan är kanske, med eller utan våtdräkt?

Sen måste jag jag säga att det värker i hela mina vindelgångar efter kärlek och ömhet, inte desperat men det är ett vårsug som gör sig mycket tydligt. Önskar att det kanske fanns en knapp så att rätt kunde titta fram. Jag vet att det kommer, men när? Just nu önskar jag att det fanns en knapp att trycka på.

I dag när jag och ungarna satt och fikade i Kåseberga önskar jag att jag hade haft den här knappen! Hon var så...

Så enkelspårigt, men underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar