8 oktober 2011

Idag laddade vi med badhuset, god middag och film lördag i soffan. Det stormade in två visningar till i morgon, nu i kväll. Bara ladda och fixa i morgon förmiddag. Känslan är frustration, känns som trampa vatten i grovsjö. Men alltjämt finns det kärlek, eller hur?

"I´m not a player I just crush a lot."

Och ibland är det rätt och ibland är det fel. Men det får hösten utvisa - ska fokusera på rätt kärlek, fokusera på det som är bra kärlek, det som ger beständigt värde. Uppdrag: fokusera på kärlek? Inte bekräftelse eller sex. vet att jag har en förmåga och det har hänt alltför ofta att jag sökt relationen för att få bekräftelse och kärlek. Men inte den som är rätt - nu när jag jobbar och har jobbat på mitt bekräftelse behov och självkänslan och den växer sig starkare. Jag blir mer hel. Ser tydligt hur och jag valt och varför jag valt kvinnor. När det varit bekräftelsebehov och när det var kärlek, eller början till kärlek. Men den där pedistalen den finns där alltjämt. Tror det är dags att defragmentera den också. (blev påmind om defragmenteringen bra ord, bra väg att gå).  Mot kärleken kamrater, för kärleken - allt!

Springa in i henne, falla för henne, hon som öppnar min mun och hjärta - hon prinsessan!

Kram och puss, och kyssar med för dendelen. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar