11 oktober 2011

Valde

Öppnade en dörr i dag. Valde att stänga en dörr i går, en dörr som går till mitt jobb. Fick ett val att jobba vidare med arbetsuppgifter som inte är min grej eller göra en "exit" som det kallas på "executive nivå".  Men klart hade jag fått fortsätta hade jag gjort det ett tag till. Men... Väljer att säga - att jag valde att öppna en ny dörr eller många nya dörrar, för det finns mer än "en" dörr att öppna.

Utöver det! Vilka vänner, gamla och nya kollegor jag har. Oron från i går är mindre, inte bortblåst men betydligt mindre. Underbart med ett nätverk som stödjer och ger nya ideer, erbjudanden och förslag. Härligt, underbart att ni finns där, älskar er!

Och nu?

Väljer att njuta ett par dagar kolla på det dörrar som finns att välja på och kommer välja att öppna en tre olika till att börja med. Agera som fri agent ett tag, prova om vingarna bär. Nu börjar resan, 10 år, sen är vi där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar