2 oktober 2011

Inser

Förlåt, vet inte varför eller hur. Men förlåt! Det som kommer i bloggen är orecenserat och direkt från huvudet. I allt, direkt från huvud och hjärta och det kommer ut som jag känner det där och då - för att jag behöver hantera det på något sätt och bloggen är ett sätt. Men förlåt, om det räcker och kan godtas!?

För ett tag sedan trasslade jag till det - inte längre än till mail och SMS. I vilketfall i en SMS konversation där jag försökta förklara mitt ointresse för en trevlig och vacker kvinna, vidarebefordrades SMS konversation till alla på A i min telefonbok. Mycket okul, men nu; ett par veckor senare kan jag skratta åt det. Det gör inget, det hände och passerade och skadade ingen och ingen dog. Men misstänker att min dotters före detta rektor undrade och ett par andra också. Apple AB klarade sig, dom har bara fast nummer i telefonboken. Det blir fel ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar