19 september 2011

En vecka för att samla ihop

Det blir en vecka för att samla ihop mig själv.

Har ett par halvlösa jobbtrådar som antingen måste klippas av eller bindas upp ordentligt och hanteras. Det är dags att fundera ut vad jag vill och bestämma mig.

Huset tickar på, inga direkta bud, men det finns par, par som är intresserade, som i sin tur måste sälja sina hus/lägenheter innan de kan lägga bud.

Funderar mycket på det där att bli kär, "bli kär" inlägget tidigare. Innan "kär" kommer "mötas"; hur möter jag henne? Eller för den delen var möts vi? Sen när vi är kära och livet går vidare, vad är det i relationen som håller den vid liv och ger relationen spänning och dynamik. Vill inte ha en sådan där halvdan relation igen, det ska vara allt eller inget.

Undersöker vidare och återkommer.

A

2 kommentarer:

  1. Du skriver så vackert om kärleken, sådan den ska kännas och vara.

    SvaraRadera
  2. Tack Anna, skriver så som jag vill att det ska kännas. Hoppas det blir så snart också.

    A

    SvaraRadera