2 september 2011

Ja men

Vi går mot mörkare tider, idag väckte gryningen mig med en bra känsla även fast sömnen blev kortare än planerat. Men ändå bra. Dags för dusch, Solde och jobb - lunch - jobb. Börja min kväll med ett spinningpass på Parkmöllan, sen får vi se. Har konstigt nog inte planerat in något ikväll, var fast i "fixa huset läge" och glömde planera för en ledig fredag kväll utan jobb och husfixning. Fast det är klart det finns lite små grejor kvar att fixa, ska lägga lite tid på huset igen. Lägenheten som jag kollade på igår var välplanerad men saknade en känsla och var mörk. På söndag ska jag kolla på två andra lägenheter på Nicolviusgatan, kanske finns det fler att kolla på - tål att undersökas.

Oavsett känns det bra! 

Sommar ska bli brittsommar, brittsommar ska bli höst. Det blir förändring. 

Det är bra! 

Nu stryker jag skjortan drar jag till Solde - sen ska brotta ner den där policyn som jag skriver på jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar