6 september 2011

Inte bara

Det är inte bara längtan som jag längtar efter, det också men. Men det finns en tomhet eller halvhet, ett sökande efter den kvinnan som är rätt. Möjligheten att träffa rätt kvinna, vi som passar ihop och funkar. Den kvinnan som jag saknat hela livet men som kanske finns där någonstanns. Längtar efter att hon ska fylla ett tomrum och att jag kan fylla hennes. Inte bara med känslor och närhet, som är otroligt viktigt, utan vill även fylla tomrummet med det samtalet, vårt samtal, det som finns i och hos varandra. Att dela det som finns i mig med någon och stå för det hela vägen ut och tvärtom. Jävligt attraktivt! (bra!) Att smaka på varandra mer än bara... All in, är rätt tanke och handling när det väl händer. Det är min bild av kärlek!

Oavsett så sitter jag här med datorn i knäet och skriver det här. Och vill ta och väntar på att få... Hör av dig...
Så enkelt men vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar