18 mars 2011

At another place

Reser en del i jobbet, lika platser hela tiden andra mer intressanta andra mindre. Mer intressant är Ålesund och Måndalen. Vacker plats, roliga norrmän, drivkraft och lite luriga. Kommer dom gör som jag vill eller är det ett justerat ok vet inte.

Tänker på kontrasten mellan vackra Stockholm, fjäll & fjord Ålesund och strand & söderslätt Malmö alla har sin charm. Alla har sitt sätt och karaktär.

Måste säga att jag funderar mycket på den är bloggen just nu. Kanske därför jag skriver om något så dött som en plats. Backar tillbaka lite, skruvar på mig och tänker att jag har out:at mig och förlorat möjligheten att skriva fritt, fritt utan att bry mig om skyddsnät. Eller fritt och anonymt är skyddsnätet. Tänker att jag har fått nya intressanta, mycket intressanta kontakter genom bloggen. Spännande får se var det slutar. Är faktiskt förtjusad i ma... på allvar...

Ett tråkigt inlägg! Bättring kommer i helgen...attack...!

Eller laddar för en sen fredagsattack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar