13 mars 2011

Önskade att det skulle hålla ihop

Önskade egentligen att dagens inlägg skulle hålla ihop och bilda en historia, en intressant och kärleksfull historia mellan dröm och verklighet. Tja, ett och annat inlägg var ok. Men jag tror att det blev lite patetiskt och platt? Rör mig i risklandet där kärleken är och oftast är det svårt att få ner kärleken i text, i verkligheten. Det blir lätt banalt eller ytligt, lite Hötorg och pretto (lite som backslicks och blogg girls). Naturligt är det lättare att få kärleken på prent när vi är i samma bubbla, samma kontext, förståelsen finns där och orden redan dom samma. Det funkar där och då, mellan två.


Slumpen, för bild och kärlek.
Men allt jag skrivit har jag genomfört eller är en del av mig. Det är de här handlingarna och tankarna som någon kan förvänta sig av mig, det här är jag beredd att ge. Ska bara ta tag i slumpen och skaka fram henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar