20 mars 2011

Lagen om två fötter

Det har varit kul, utvecklande, flörtande, rätt & fel, sökande, definierande, skrivande, tankar och framförallt känslor. Många har bidragit och gett, Tack! Jag hoppas även några fått, Varsågod! 

Så vad lärde jag mig här, här i bloggvärlden?
Lärde mer om mig själv - förstår tydligare min typ av relation. Även fast jag tappade spåret för ett tag sedan. Förstår tydligare idag vad jag vill, behöver och drömmer om i en relation och av en potentiell kvinna i mitt liv. Lärde mig att skriva ner, det hjälper mig.

Lärde mig att skriva om mina - tankar, liv, känslor, händelser...och att jag vill fortsätta skriva.

Vägen!
Lagen om två fötter, lagen om två fötter säger att: gå vidare om du inte känner att du bidrar, inte lär dig eller det inte känns rätt. 

I mitt fall går jag vidare för att jag börjar om, bloggen var ett experiment som var lyckat. Jag skriver. Nu vill jag skriva mer och vidare på min historia på en annan plats, jag byter plats och blir incognito. Justerar inriktning och koncept.

Jo, jag väntar fortfarande på och söker det där mötet med "hon", mötet som låter stjärnhimmlen och månen vara närmare och mindre, då hjärtat växer sig större. Det ska vara äkta, stort och "all in" - just as much, not less, but close to eternity. Not all, just "that" - just you - and not the world. You and me kissing in a sun warmed corner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar